نمايش «فرزند خاك» و چند فيلم دفاع مقدس در بوستان هاي تهران

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نظر دارد فیلم های منتخب مربوط به هشت سال جنگ تحمیلی را با عنوان طرح «فیلم پارک» در بوستان های شهری تهران به نمایش بگذارد

بنابر گزارش «سوره سينما» به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، ابراهیم داروغه زاده مدیرعامل موسسه تصویر شهر، اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، در 23 بوستان شهر تهران به مدت یک هفته ، هفت فیلم منتخب سینمای دفاع مقدس از تلویزیون های شهری این بوستان ها برای شهروندان به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی سینمای دفاع مقدس را یکی از مهمترین و اصیل ترین ژانر سینمای ایران برشمرد و عنوان کرد که مبحث سینمای دفاع مقدس و توجه به گسترش و اکران دوباره این فیلم ها یادآور رشادت ها و مجاهدتهای عزیزانی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی حماسه آفریدند.
داروغه زاده همچنین گفت: انتخاب این آثار با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته است و شامل فیلم های : "لیلی با من است"، "سجاده آتش" ، "آژانس شیشه ای"، "دوئل"، "افق"، "روز سوم" و "فرزند خاک" می باشد که در این ایام در بوستان هایی چون؛ ملت، ولاء، لاله، دانشجو، گفتگو، بهشت مادران، بسیج، سعادت آباد و... نمایش داده شوند.
بر اساس این گزارش ، تمامی شهروندان می توانند از 31 شهریورماه به مدت یک هفته هر شب از ساعت 20 در بوستان های شهر تهران به تماشای این آثار بنشینند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 127378
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1